... Ne hesabını veremeyeceğim bir günüm oldu ne de vicdanımı lekeleyen bir geçmişim... Ne hissettiysem onu söyledim , onu yaşadım... Yaşadığım bir tek andan bile pişmanlık duymadım... Asla keşkelerim olmadı... Hiçbir zaman kendimle vicdan mahkemesi yapmak zorunda kalmadım... Karşıma bazen gerçek yüzler , bazen sahteler çıktı ama olsun ben yine sadece hislerimle yaşadım.. Asla sevmediğim birine seni seviyorum demedim , ya da asla birini severken karşılığını beklemedim... Dostluğuma değer biçmedim , sevgime ise hiçbir zaman sınır çizmedim... Sevdiysem sonuna kadar gittim,bitirdiysem öldürse de hasreti geriye dönmedim... Bazen çok kırıldım , bazen belki de kırdım... Ama hata insana mahsustur dedim..Affettim , af diledim.. Kimileri birden fazla kırdılar kalbimi ama ben onları yinede affettim.. Onlar belki beni saflıkla yargıladılar.Belki de içten içe sinsice güldüler... Ama asıl unuttukları şuydu... Ben aldanmadım... Aldanan her zaman kendileri oldular ama bunu anlayamadılar... Bir insan kaybının ne olduğu bilemedikleri için... Kaybetmek onlar için bir alışkanlık haline geldiği için...... Oysa ben hiç insan kaybetmedim... Sadece zamanı geldiğinde vazgeçmeyi bildim o kadar...ALINTI:::

7 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

Güzel bir alıntı duygular açık ve net olarak ifade edilmiş kimbilir kimler ne düşünce ve duygularla bu kelimeleri yazdı....
Sevgiler........

MAVİ TUTKU dedi ki...

pişmanlık duyulmayan keşkeleri olmayan bir hayatı anlayamıyorum ben doğrusu..farklı, başka bir bakış olmalı bu ancak..

sessiz kelimeler dedi ki...

Haklısınız nasıl bir bakış acısı keşkeleri olmayan bir yaşam varmıdırki.Yorumlarınız için çok teşekkürler.

nurgülün dünyası dedi ki...

Selamün Aleyküm sessiz kelimeler kardeşim ziyaretiniz beni mutlu etti.Davet ettiniz geldim.Davete icabet,müslümanlar arasındaki ilişkilerin iyi olması ve sevgi bağlarının kuvvetlendirilmesi açısından son derece önemlidir.Allaha Emanet olun

sessiz kelimeler dedi ki...

Çok Teşekkürler.Sizlerde allaha emeet olunnnnn.

nurgülün dünyası dedi ki...

Selamün Aleyküm Kardeşim.

İki dua vardır ki, reddedilmez; o dua edenlerle Allah

arasında bir perde yoktur; Biri, zulüm gören kişinin duası öbürü de

mü’mininkardeşine gıyabında ettiği dua.” Dualarda unutulmamak dileğiyle.

.CumaMız Mübrekolsun.

Allaha Emanet olun

İnci Yemek dedi ki...

Bu nasıl yazı böyle adeta benim duygularım gibi olmuş canım:))sadece az da olsa keşkelerim var elbette:))kocaman öptüm canım.yeni yazılarının
takipcisiyim..

Yorum Gönder